کن کاغذی 2% _سپاکو

Paper Points2%_SepaCo

بسته بندی 200 عددی

نوع: ساده

تقارب 2 درصد

طراحی ارگونومیک، انعطاف پذیری و ظرفیت جذب بالا

شرکت سازنده سپاکو

ساخت کشور ایران

 

دسته بندی : کن کاغذی
کد محصول : 47136476

قیمت از : 392,000 تومان

کاربر گرامی با انتخاب ویژگی های زیر فروشگاه ها به شما نمایش داده خواهد شد

مشخصات :

کن کاغذی 2 درصد سپاکو یا کن کاغذی 2% سپاکو جهت خشک کردن کانال ریشه دندان قبل از شروع فرآیند آبچوریشن استفاده میشود. این پیپر پوینت کن مخروطی شکل با قدرت بالای جذب آب است که در اندازه های مختلف سایز بندی شده است. هر سایز آن بسته به نظر دندانپزشک در کانال ریشه به کار میرود. این محصول از کمیت و کیفیت کافی برخوردار بوده و خرید آن صرفه اقتصادی دارد. کن کاغذی 2 درصد سپاکو ساخت ایران بوده که در بسته بندی 200 عددی روانه بازار میشود.

 

ویژگی های کن کاغذی 2 درصد سپاکو:

از خصوصیات کن کاغذی 2 درصد سپاکو یا کن کاغذی 2% سپاکو میتوان طراحی ارگونومیک، انعطاف پذیری و ظرفیت جذب بالا را نام برد. این پیپر پوینت از الیاف پنبه طبیعی ساخته شده و در ساختار آن از مواد مصنوعی استفاده نشده است. از این رو با محیط دهان بیمار زیست سازگار بوده و باعث واکنش های ناخواسته نمیگردد. کد های رنگی استفاده شده در طراحی این محصول به دندانپزشک این امکان را میدهد تا به راحتی آن ها را از هم تشخیص دهد.

 

کاربرد کن کاغذی 2 درصد سپاکو:

کن های کاغذی موجود در بازار درصد خشک کنندگی متفاوتی دارند . هرچه این درصد بالا تر باشد ، پیپر پوینت انعطاف پذیری کم تری داشته و  جهت استفاده در کانال های باریک و کرودار دندان های خلفی مناسب نمیباشد. کن کاغذی 2 درصد سپاکو یا کن کاغذی 2 درصد Sepaco با توجه به تیپر دو درصد خود از انعطاف پذیری مطلوبی برخوردار بوده و میتوان از آن در کانال های باریک استفاده کرد. همچنین میتوان از کن کاغذی 2 درصد سپاکو برای قرار دادن کلسیم هیدروکساید یا سیلر درون کانال ریشه استفاده کرد.

 

خرید مواد و تجهیزات دندانپزشکی با عالی ترین قیمت در سایت رسادنت

 

روش استفاده از کن کاغذی 2 درصد سپاکو:

بسته به میزان پاکسازی و شکل دهی کانال ریشه با فایل های روتاری و دستی ، سایز مناسب کن کاغذی 2 درصد سپاکو یا کن کاغذی 2 درصد Sepaco به منظور خشک کردن کانال انتخاب میشود. این محصول در سایزهای استاندارد 80-15 و انواع آسورت 45-15 و 80-45 تولید شده است. کن کاغذی 2 درصد سپاکو باید در دمای 15 تا 25 درجه سانتیگراد و دور از نور مستقیم خورشید نگهداری شود.

 

ترکیبات کن کاغذی 2 درصد سپاکو:

کن کاغذی 2 درصد سپاکو در حوزه درمان ریشه دندان استفاده می‌شود. این محصول از الیاف پنبه ساخته شده است و به دلیل ویژگی‌های خاص خود، در خشک کردن انواع کانال ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. کن کاغذی 2 درصد سپاکو  در واقع یک پلیمر بدون شاخه از گلوکز است که به عنوان سلولز گیاهی نیز شناخته میشود.

 

خرید و قیمت کن کاغذی 2 درصد سپاکو:

براي خريد کن کاغذی 2 درصد سپاکو از وب سايت رسادنت ميتوانيد بعد از مقايسه ي قيمت ها و خدمات پس از فروش اين محصول و خرید کن کاغذی 2 درصد سپاکو در ساير فروشگاه هاي موجود و سایت رسادنت، سفارش خود را ثبت كنيد. قيمت کن کاغذی 2 درصد سپاکو در وبسايت رسادنت بروزرساني شده تا با اطلاعات كافي و با اطمينان اين محصول را به سبد خريد خود اضافه بكنيد. همچنين ذكر اين نكته حائز اهميت است كه برند رسادنت تا ٧ روز ضمانت مرجوعي درنظر گرفته كه شما با اطمينان كامل اين محصول را خريداري بكنيد. همچنين رسادنت با تضمين اصالت كالا، براي خريد کن کاغذی 2 درصد سپاکو امكان مشاوره ي رايگان را براي خريداران گرامي فراهم كرده است.

براي ثبت سفارش و قیمت کن کاغذی 2 درصد سپاکو Sepaco Paper Points 2% از طريق لينك موجود اقدام بفرماييد.

0

نظر خود را بنویسید

موبایل شما نمایش داده نخواهد شد

1 2 3 4 5